بسته
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید.
جستجو

اسباب بازی رد باکس جاروبرقی مدل 22729

تولیدکننده: ردباکس
1,540,000 تومان
جارو برقی اسباب بازی رد باکس مدل 22729
+ -

اسباب بازی ردباکس جاروبرقی مدل 22729

جارو برقی ردباکس همانند جارو شارژی رد باکس و قهوه ساز ردباکس از جمله اسباب بازی های RedBox هستند که درمیان کودکان پرطرفدار هستند. قابلیت و کاربری جارو برقی Red Box بسیار جالب و جذاب است.

بگونه‌ای که در اسباب بازی جاروبرقی ردباکس، اسباب بازی جارو شارژی ردباکس نهفته است. به عبارت دیگر با خرید جارو برقی اسباب بازی رد باکس، شما جارو شارژی اسباب بازی ردباکس را نیز خریداری کرده‌اید.

اسباب بازی ردباکس

کمپانی RedBox در پی هدف آموزش و نقش‌پذیری در دنیای کودکان اقدام به ساخت اسباب‌بازی‌های وسایل برقی خانه و آشپزخانه با جزئیات بسیار بالا و شباهت کامل به نمونه واقعی کرده است‌. این توجه شرکت ردباکس به ساخت وسایل اسباب بازی با شباهت بالا به نمونه واقعی، حس کنجکاوی کودکان نسبت به وسایل واقعی را برطرف کرده و نقش بسیار بزرگی در دنیای بازی کودکان بالای سه سال ایفا می‌کند.

به عبارتی علی رغم اسباب بازی بودن جارو برقی ایستاده ردباکس، این وسیله بازی یکی از وسایل مهارتی و آموزشی کودکان بحساب می‌آید. بازی با این وسیله، کودکان را مسئولیت پذیر می‌کند. کودکان با بازی کردن نقش والدین و بزرگ‌ترها، شخصیت خویش را شکل می‌دهند.

جاروبرقی اسباب بازی

جارو برقی یکی از لوازم خانگی مورد علاقه کودکان است. این موضوع معمولا سبب جلب توجه کودکان و تلاش برای استفاده از جاروبرقی توسط آنها می‌شود. در این بین طبیعی است، که جنجالی به پا خواهد شد. شرکت‌های اسباب بازی برای رفع این مشکل جاروبرقی اسباب بازی را ساخته‌اند. این محصولات با توجه به شرکت تولید کننده و مدل حالات مختلفی را دارند.

شبیه سازی هرچه بیشتر این محصول حس اعتماد به نفس کودک را تقویت می‌کند. بدین صورت هم کودک بازی خواهد کرد، هم با همانند سازی بازی و زندگی واقعی درس‌های مختلفی را می‌تواند حین بازی کردن بیاموزد.

جاروبرقی اسباب بازی رد باکس

شرکت ردباکس برای این موضوع مهم چندین محصول مختلف تولید کرده است. از انواع دیگر جارو برقی ردباکس می‌توانیم از جارو شارژی ردباکس و جاروبرقی ردباکس مدل 21216 اشاره کنیم.

اسباب بازی رد باکس جارو برقی مدل 22729

  • وزن: ۲۲۲۰ گرم
  • منبع انرژی: باتری
  • کارکرد: دو جارو، در یک اسباب بازی. قابل جداسازی
  • سبک اسباب بازی: خاله بازی و شبیه سازی زندگی واقعی

ابعاد این اسباب بازی ردباکس: ۲۴۷x۱۴x۶۳۵ میلی‌متر

با ثبت نظر و تجربه‌ی خود، انتخاب را برای دیگران آسان کنید. بستن فرم بازبینی
  • برای ثبت نظر، نیاز به ثبت‌نام در سایت می‌باشد.
*
*
بد
عالی
Close