بسته
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید.
جستجو

اسباب بازی ردباکس مدل ست نظافت 12 تکه 21122

تولیدکننده: ردباکس
985,000 تومان
اسباب بازی رد باکس کودک مدل ست نظافت 12 تکه 21122
+ -

اسباب بازی رد باکس کودک مدل ست نظافت 12 تکه  21122

ست نظافت ردباکس با ست جارو و گردگیری ردباکس یکی دیگر از محصولات شرکت ردباکس است. ست نظافت رد باکس در کنار دیگر اسباب بازی های RedBox ازجمله اسباب بازی‌های خانه و آشپزخانه آن است، که در بازی کودکانه کودکان بالای سه سال نقش ایفا می‌کند. کودکان در طول زندگی کودکانه خویش بسیار نقش پذیر بوده و نقش بسیاری از شغل‌ها و افراد مهم زندگی خویش را در دنیای کودکانه خویش ایفا می‌کنند. اولین نقش یا به عبارتی ازجمله اولین نقش‌هایی که کودکان انتخاب می‌کنند، نقش پدر و مادر خویش است. میل و رغبت در ایفای نقش مادر و تقلید کارهای روزمره او در میان کودکان از همه بیشتر است.

ست نظافت ردباکس

از جمله پرطرفدارترین ابزار و اسباب بازی های کودکان بالای سه سال، ست جارو و نظافت است. اسباب بازی ردباکس با توجه به نیاز کودکان بزای بازی اقدام به ساخت ست جارو و ست نظافت کرده است. ست نظافت ردباکس در ۱2 پارچه شامل تمامی ابزار نظافت و گردگیری ست. اسباب بازی ست نظافت ردباکس همچون قهوه ساز ردباکس، جارو شارژی ردباکس و دیگر محصولات این شرکت، کمک به همانند سازی وسایل کودک با وسایل زندگی واقعی می‌کند. این کار سبب افزایش مسئولیت پذیری کودک، رشد و نمو بهتر کودک دلبندتان می‌کند.

رد باکس به عنوان کمپانی متعهد در ساخت اسباب بازی کودکان بالای سه سال هم از متریال ایمن و با کیفیت بالا استفاده کرده است. به همین خاطر خرید اسباب بازی ردباکس در بین برندهای موجود انتخابی منطقی است.

اسباب بازی رد باکس مدل ست نظافت 12 تکه  21122

  • مناسب برای کودکان بالای 3 سال
  • 12تکه شامل: جارو، تی، 2 فرچه، خاک‌انداز، گردگیر، اسپانج، پیشبند و 3 اسپری آبپاش
  • مواد اولیه پلاستیکABS
  • وزن: 900 گرم

ابعاد این اسباب بازی ردباکس: 53*9*27 سانتی‌متر

 

با ثبت نظر و تجربه‌ی خود، انتخاب را برای دیگران آسان کنید. بستن فرم بازبینی
  • برای ثبت نظر، نیاز به ثبت‌نام در سایت می‌باشد.
*
*
بد
عالی
Close