بسته
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید.
جستجو

اسباب بازی جاروبرقی ردباکس مدل 21216

تولیدکننده: ردباکس
2,290,000 تومان
اسباب بازی کودک جاروبرقی رد باکس مدل 21216
+ -

اسباب بازی کودک جاروبرقی رد باکس مدل 21216

جاروبرقی ردباکس یکی دیگر از مدل‌های جاروبرقی اسباب بازی ردباکس است که در دنیای کودکان جایگاه ویژه‌ای دارد. جاروبرقی ردباکس در دل خود یک عدد جارو شارژی نیز دارد. شرکت و برند RedBox با هدف ارتقا سطح کیفی دنیای کودکان و آموزش مسئولیت پذیری به آنها اقدام به ساخت اسباب بازی‌های گوناگون با کیفیت بالا و شباهت بسیار زیاد با نمونه واقعی آنها کرده است‌.

یکی از نمونه‌های این اسباب بازی‌ها جارو برقی رد باکس است که سبب دوکاربره بودن آن یعنی داشتن جارو شارژی ردباکس محبوب کودکان بالای سه سال است. کیفیت مواد ساخته شده جاروبرقی ردباکس بسیار بالا بوده و برای کودکان ایمن و سیف است. کودکان بالای ۳ سال با بازی با اسباب بازی‌های ردباکس تجربه‌ی زندگی واقعی را در دنیای ایمن و بدون خطر کودکانه خویش خواهند داشت.

جاروبرقی اسباب بازی

جاروبرقی یکی از لوازم خانگی منزل مورد علاقه کودکان است. این موضوع معمولا سبب جلب توجه کودکان و تلاش برای استفاده از جاروبرقی توسط آنها می‌شود. در این بین طبیعی است، که جنجالی به پا خواهد شد. شرکت‌های اسباب بازی برای رفع این مشکل جاروبرقی اسباب بازی را ساخته‌اند. این محصولات با توجه به شرکت تولید کننده و مدل حالات مختلفی را دارند.

شبیه سازی هرچه بیشتر این محصول حس اعتماد به نفس کودک را تقویت می‌کند. بدین صورت هم کودک بازی خواهد کرد، هم با همانند سازی بازی و زندگی واقعی درس‌های مختلفی را می‌تواند حین بازی کردن بیاموزد.

جارو برقی اسباب بازی ردباکس

شرکت ردباکس برای این موضوع مهم چندین محصول مختلف تولید کرده است. از انواع دیگر جارو برقی ردباکس می‌توانیم از جارو شارژی ردباکس و جاروبرقی ردباکس مدل 22729 اشاره کنیم.

اسباب بازی جاروبرقی ردباکس مدل 21216

  • مناسب کودکان بالای 3 سال
  • دو حالته، جارو برقی بزرگ و دستی
با ثبت نظر و تجربه‌ی خود، انتخاب را برای دیگران آسان کنید. بستن فرم بازبینی
  • برای ثبت نظر، نیاز به ثبت‌نام در سایت می‌باشد.
*
*
بد
عالی
Close