بسته
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید.
جستجو

اسباب بازی ردباکس ست نظافت ترولی

تولیدکننده: ردباکس
2,260,000 تومان
اسباب بازی رد باکس ست نظافت ترولی
+ -

اسباب بازی ردباکس ست نظافت ترولی

ست نظافت چرخ دار ردباکس یا ست نظافت ترولی رد باکس یکی دیگر از اسباب بازی های ردباکس است که مناسب برای کودکان بالای ۳ است. ست نظافت ترولی ردباکس همانند دیگر محصولات RedBox همچون قهوه ساز ردباکس، ست نظافت 12 تکه ردباکس و جاروشارژی ردباکس از اسباب بازی‌های مشابه وسایل خانه است که به کودکان در دنیای بازی و کودکانه آنها کمک می‌کند. ست نظافت چرخدار Red Box یکی از کامل‌ترین لوازم اسباب بازی نظافت و آشپزخانه است که با کیفیت بالا و رنگ بندی بی‌نظیر در حال حاضر است.

در دنیای بازی کودکانه، بچه‌ها به تشابه و نزدیکی اسباب بازی‌ها با نمود واقعی بسیار دقت می‌کنند و به آن اهمیت می‌دهند. در کنار شباهت، کیفیت مواد ساخته شده و رنگ آنها نیز ازجمله موارد مهم در اسباب بازی‌های کودکان بالای سه سال است. شرکت Red Box در تمام ابزارها و وسایل اسباب بازی ساخته شده تمامی نکات ایمنی و با اهمیت را رعایت می‌کند.

اسباب بازی ردباکس

شرکت ردباکس دارای لیسانس آمریکا است. در بازار حال کشور ردباکس یک انتخاب مناسب برای والدین و فرزندانشان است. این شرکت با تولید تخصصی روی اسباب بازی و با رعایت نکات ایمنی چون طراحی ارگونومی و استفاده از رنگ‌های خوراکی یک برند معتبر در زمینه اسباب بازی است.

ست اسباب بازی وسایل نظافت رد باکس مدل ترولي نظافت 21217

  • اسباب بازی ردباکس ست نظافت ترولی دارای 10 قلعه است.
  • مناسب کودکان بالای 3 سال
  • سبک خاله بازی و شبیه سازی زندگی واقعی
  • تقویت حس مسئولیت پذیری
با ثبت نظر و تجربه‌ی خود، انتخاب را برای دیگران آسان کنید. بستن فرم بازبینی
  • برای ثبت نظر، نیاز به ثبت‌نام در سایت می‌باشد.
*
*
بد
عالی
Close