بسته
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید.
جستجو

اسباب بازی ردباکس ست ابزار مهندسی مدل 65007

تولیدکننده: ردباکس
3,830,000 تومان
ست اسباب بازی ابزار مهندسی رد باکس مدل 65007-1
+ -

اسباب بازی ردباکس ست ابزار مهندسی مدل 65007

ست ابزار مهندسی ردباکس و یا میز ابزار مهندسی ردباکس یکی دیگر از اسباب بازی های Red Box است که به عنوان اسباب بازی مهارتی کودکان شناخته می‌شود. بازی با این میزکار یا ست ابزار مهندسی رد باکس علاوه بر سرگرم شدن کودکان سه سال به بالا، باعث افزایش هوش و ای کیو کودکان می‌شود.

کودکان بالای سه سال درکنار بازی با ست مهندسی ردباکس، با قطعات و ابزارهای مهندسی نیز آشنایی می‌یابند. کودکان در سنین سه سال به بالا میل بسیاری به ایفای نقش والدین و بزرگ‌ترهای خویش دارند. این نشانه سلامت روان و شخصیت کودکان است. برای کمک به شکل‌گیری بهتر شخصیت کودکان، شرکت RedBox اقدام به ساخت وسایل و ابزارهای بازی و اسباب بازی کرده است تا بتواند علاوه بر برطرف کردن نیاز کودکان به ابزارها، آنها را در محیطی امن و ایمن همراهی کند. ست ابزار مهندسی و یا میز ابزار مهندسی ردباکس شامل ۳۵ قطعه از ابزارها و وسایلی است که بسیار به نمونه واقعی آنها شباهت دارد. بگونه‌ای که این ست دارای دریل باطری خور با مته‌های متفاوت، آچارهای گوناگون، پیچ گوشتی، گونیا، کولیس، عینک ایمنی و .. است.

مدل دیگر این محصول با 50 قطعه ست ابزار مهندسی ردباکس مدل 65004 است.

تمامی این قطعات از پلاستیک و متریال درجه یک و باکیفیت به همراه رنگ‌های غیر سمی ساخته شده است. شایان ذکر است که یکی دیگر از اهداف ساخت ست ابزار مهندسی و یا میزکار ردباکس، آشنایی کودکان با مشاغل و ابزارهای آنهاست.

ست اسباب بازی ابزار مهندسی رد باکس مدل 65007-1

  • اسباب بازی مناسب بالای 3 سال
  • دارای 35 قطعه جداگانه
  • وزن: 4.75 کیلوگرم
  • جنس: پلاستیک مرغوب
  • دارای مته و دریل، دستگاه ابزار، چند مدل آچار، پیچ گوشتی، انبردست، ماشین مسابقه‌ای، کولیس، عینک ایمنی، تراز، پیچ و مهره و میز ابزار دارای کشو

 

ابعاد این اسباب بازی ردباکس: ۷۲x۲۶x۸۱ سانتیمتر

با ثبت نظر و تجربه‌ی خود، انتخاب را برای دیگران آسان کنید. بستن فرم بازبینی
  • برای ثبت نظر، نیاز به ثبت‌نام در سایت می‌باشد.
*
*
بد
عالی
Close