بسته
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید.
جستجو

اسباب بازی ست ابزار مهندسی رد باکس مدل 65004

تولیدکننده: ردباکس
2,250,000 تومان
اسباب بازی ردباکس ست ابزار مدل 65004
+ -

اسباب بازی ست ابزار مهندسی رد باکس مدل 65004

ست ابزار مهندسی رد باکس مدل ۶۵۰۰۴ یکی دیگر از مدل‌های میز ابزار و یا ست ابزار مهندسی ردباکس است، که برند RedBox مناسب کودکان سه سال به بالا ساخته است. این ست ابزار مهندسی همانند دیگر مدل، برای افزایش مهارت کودکان ۳ سال به بالا ساخته شده است. شباهت بسیار بالایی که این میز ابزار مهندسی با مدل واقعی خویش دارد، اطمینان خاطر و اعتماد بنفس کودکان را افزایش می‌د‌هد. این امر سبب افزایش اعتماد و پذیرش کودکان نسبت به اسباب بازی ست مهندسی ردباکس می‌شود. نکته بسیار حائز اهمیت که برخی برندهای معتبر ساخت اسباب بازی به آن دقت نمی‌کنند، همین شباهت و دیگری کاربری درست و مشابه وسایل است.

به عنوان مثال در این ست ۵۰ قطعه مهندسی Red Box تمام ابزارها و وسایل با شباهت بسیار بالا نسبت به مدل واقعی خود ساخته شده و کارایی آنها درست مانند نمونه واقعی آن است. دریل این ست بازی مهندسی ردباکس باطری خور بوده و همانند یک دریل واقعی(اما ایمن و اسباب بازی) کار می‌کند و روشن می‌شود. این امر در شبیه سازی دنیای واقعی در دنیای کودکانه به آنها کمک می‌کند. رنگ، کیفیت و کارایی ابزارهای اسباب بازی میز بازی ۵۰ قطعه ردباکس از بهترین مواد و زیباترین رنگ‌ها ساخته شده است.

رعایت کردن تمامی نکات گفته شده به علاوه ایمنی و سیف بودن متریال، رنگ بکار رفته و شکل قطعات باعث شده تا کودکان علاقه بسیاری به این ست مهندسی ردباکس نشان دهند. این میز ابزار چرخدار به کودکان از طریق بازی آموزش مشاغل را می‌دهد.

اسباب بازی ردباکس ست ابزار مهندسی مدل 65004

  • مناسب بالای 3 سال
  • دارای 50 تکه اعم از  میز کار، دریل باطری خور به همراه چند مته، اره، چکش، انبر، تکه های شبیه سازی شده چوب با پلاستیک، پیچگوشتی متحرک، تراز ، پیچ، مهره و میخ پلاستیکی
  • جنس: پلاستیک مرغوب
  • سبک بازی این اسباب بازی ردباکس: شبیه سازی زندگی واقعی
با ثبت نظر و تجربه‌ی خود، انتخاب را برای دیگران آسان کنید. بستن فرم بازبینی
  • برای ثبت نظر، نیاز به ثبت‌نام در سایت می‌باشد.
*
*
بد
عالی
Close