بسته
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید.
جستجو

اسباب بازی ردباکس مدل حلقه و دلقک 25761

تولیدکننده: ردباکس
799,000 تومان
اسباب بازی رد باکس کودک مدل حلقه و دلقک 25761
+ -

اسباب بازی رد باکس کودک مدل حلقه و دلقک 25761

بازی حلقه هوش ردباکس یکی دیگر از محصولات و بازی های فکری و مهارتی شرکت رد باکس است که به عنوان یکی از پرفروش ترین بازی های فکری کودکان و خردسالان به شمار می‌رود. 

حلقه هوش و یا همان بازی معمای ترتیب، یکی از مهم‌ترین بازی هوشی، مهارتی و فکری کودکان زیر یک سال است. شروع بازی فکری حلقه هوش بنا بر جنس مواد ساخته شده، از ۶ ماه تا ۱۲ ماه متغیر است. رنگ حلقه‌ها یکی از اساسی‌ترین نکات انتخاب این بازی از میان برند‌های نختلف موجود در بازار است. زیرا همزمان با بازی ترتیب، کودکان آموزش رنگ نیز می‌بینند. علاوه بر آموزش ترتیب و اندازه و رنگ، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مهارتی که در حین این بازی کودکان کسب می‌کنند، مهارت دستی و دست ورزی است. کسب مهارت دستورزی به کودکان در گرفتن بسیاری از اشیا مانند قلم، مداد و حتی قاشق کمک می‌کند.

اسباب بازی ردباکس

همان طور که گفته شد، جنس و متریال ساخت بازی مهارتی حلقه هوش در شروع این بازی در سنین مختلف دخیل است. این بازی را در دو جنس چوبی و پلاستیکی می‌سازند. اگر جنس بازی از چوب باشد شروع این بازی از سن ۱۲ ماهگی و یا همان یک سالگی ست. اگر این بازی از جنس پلاستیک باشد شروع این بازی از سن ۶ تا ۹ ماهگی ست. شرکت Red Box این بازی را در رنگ‌های شاد و از جنس پلاستیک ساخته است. و نکته مهم این است که اسباب بازی ردباکس با رعایت اصول ساخت و رنگ خوراکی اطمینانی برای والدین ایجاد می‌کند.

اسباب بازی ردباکس مدل حلقه و دلقک 25761

  • رده سنی:  +6m
  • وزن: ۴۶۸  گرم
  • منبع انرژی: باتری

ابعاد این اسباب بازی ردباکس:۱۴۰x۱۳۵x۲۴۵  میلی‌متر

 

 

با ثبت نظر و تجربه‌ی خود، انتخاب را برای دیگران آسان کنید. بستن فرم بازبینی
  • برای ثبت نظر، نیاز به ثبت‌نام در سایت می‌باشد.
*
*
بد
عالی
Close