بسته
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید.
جستجو

ایستگاه پليس و آتشنشانی ردباکس مدل 23772

تولیدکننده: ردباکس
1,650,000 تومان
اسباب بازی رد باکس ایستگاه آتشنشانی و پلیس مدل 23772
+ -

ایستگاه پليس و آتشنشانی ردباکس مدل 23772

ایستگاه پلیس و آتشنشانی ردباکس مدل ۲۳۷۷۲ یکی دیگر از اسباب بازی ردباکس است که در کنار دیگر اسباب بازی های ردباکس همچون بیمارستان ردباکس، مدرسه ردباکس و ایستگاه پلیس ردباکس ازجمله اسباب بازی های مهم و باکیفیت کودکان است. ایستگاه آتشنشانی و پلیس ردباکس با کیفیت بالای مواد ساخته شده و رنگ‌های بسیار زیبایی که دارد، در بین کودکان از جذابیت بالایی برخوردار است. آشنایی با مشاغل یکی از مهم‌ترین مفاهیم آموزشی است که کودکان باید مورد آموزش قرار گیرند.

ایستگاه پلیس RedBox و ایستگاه آتشنشانی Red Box به منظور آموزش مشاغلی همچون آتشنشانی و پلیس به کودکان ساخته شده است. کودکان بالای سه سال همزمان با بازی با مشاغل پر زحمت و مهمی چون آتشنشانی، پلیس، پزشکان و پرستاران آشنا می‌شوند. همچنین با ابزارها و ادوات مهم این مشاغل آشنایی می‌یابند. ایستگاه پلیس ردباکس و ایستگاه آتشنشانی ردباکس قابلیت حمل و جابجایی دارد. این بدین معناست که کودکان بالای۳ سال می‌توانند هرکجا که خواستند ایستگاه پلیس و آتشنشانی اسباب بازی رد باکس را با خود ببرند.

علاوه بر این قابلیت تاشو بودن ایستگاه پلیس و آتشنشانی ردباکس از ریخت و پاش و گم شدن قطعات اسباب بازی ردباکس جلوگیری می‌کند. شرکت ردباکس با ساخت اسباب بازی های آشنایی با مشاغل ردباکس سهم عظیمی در ساخت دنیای کودکانه کودکان و بازی نقش پذیری آنها ایفا می‌کند.

اسباب بازی رد باکس ایستگاه آتشنشانی و پلیس مدل 23772

  • مناسب کودکان بالای 3 سال
  • وزن: 1760 گرم

ابعاد این اسباب بازی ردباکس:۶۵x۳۳x۱۴ سانتی‌متر

با ثبت نظر و تجربه‌ی خود، انتخاب را برای دیگران آسان کنید. بستن فرم بازبینی
  • برای ثبت نظر، نیاز به ثبت‌نام در سایت می‌باشد.
*
*
بد
عالی
Close